نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5231
-
الف
+

علت دوری بازیگر نقش «هری پاتر» از دنیای «جادو»

«دانیل رادکلیف» بازیگر نقش معروف «هری پاتر» از دلایل عدم بازگشت به دنیای جادوگری، سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «دانیل رادکلیف» بازیگر 30 ساله انگلیسی که همه او را با بازی در فلم های سینمایی «هری پاتر» می شناسند، به زودی با فلم «فرار از پرتوریا» در نقش «تیم جنکین» یک فعال ضد آپارتاید به سینما باز می گردد.

نکته ای که توجه بسیاری از طرفداران «دانیل رادکلیف» را جلب کرده این است که او در فلم های جدیدش همچنان از دنیای «هری پاتر» دورتر می شود.

وی در فلم «فرار از پرتوریا» کرکتر یک فعال ضد آپارتاید را بازی می‌کند که به خاطر توزیع اعلامیه‌های ضد دولت نژادپرستی افریقای جنوبی به محبس افتاده و به ۱۲ سال حبس محکوم شده، در همین حال پلانی برای فرار از محبس مرکزی پرتوریا می‌کشد.

این در حالی است که رادکلیف به تازگی در مصاحبه‌ای با ورایتی، درباره اینکه چرا دوباره به «هری پاتر» بازنمی‌گردد، صحبت کرد.

«دانیل رادکلیف» با اشاره به حرف های مردم نسبت به فلم های متفاوتی که بعد از «هری پاتر» بازی کرده، گفت: اینطور نبود که بعد از «هری پاتر» بخواهم فقط عجیب‌ترین کرکتر ها را بازی کنم. به نظرم برای مدتی بسیار طولانی مردم من را در حال ایفای یک نقش تماشا کرده بودند و به همین خاطر اکنون که کارهای متفاوت انجام می‌دهم به نظر بیشتر به چشم می‌آید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در فلم‌های «هیولاهای خارق‌العاده و زیستگاه آن‌ها» به نقش «هری پاتر» بازمی‌گردید، گفت: فکر نمی‌کنم. درواقع این چیزی نیست که بخواهم با عجله به سویش بروم. حس می‌کنم آن فلم ها به مسیر خود ادامه داده‌اند و بدون ما هم کار خوبی انجام می‌دهند.

«دانیل رادکلیف» ادامه داد: نمی گویم که دیگر هرگز به دنیای جادوگری بازنمی گردم اما انعطاف‌ پذیری کنونی کارم را دوست دارم و نمی‌خواهم وارد موقعیتی بشوم که از قبل برای یک سریال قرارداد چند ساله بسته باشم. 

فلم جدید«دانیل رادکلیف» یعنی «فرار از پرتوریا» بر اساس زندگینامه «تیم جنکین» نوشته شده و شرح کامل آن در کتاب «درون و بیرون: فرار از زندان پرتوریا» آمده است.

«دیوید بارون» که پیش تر در مقام تهیه کنندگی فلم های «هری پاتر» همراه «دانیل رادکلیف» همکاری کرده، پس از سال‌ها یک بار دیگر این تجربه را در پروژه «فرار از پرتوریا» تکرار می‌کند.

گفتنی است فلم سینمایی «فرار از پرتوریا» در تاریخ 6 مارچ 2020 میلادی در سینماهای جهان به نمایش در می آید.

م ح/ ح ح 

نظر شما
ارسال نظر